.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبری خوش برای کارمندان دولت

مدیر کل خزانه داری کل کشور از پرداخت عیدی و حقوق اسفندماه کارمندان دولت خبر داد و اعلام کرد: پرداخت مطالبات فرهنگیان نیز به زودی آغاز می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، محمد مهدی پور طهماسب از پرداخت 90 درصد عیدی 250 هزار تومانی کارمندان دولت به دستگاههای ملی و همچنین 50 درصد حقوق اسفند ماه کارکنان دولت خبرداد و افزود: هفته گذشته تنخواه گردان لازم برای پرداخت عیدی و حقوق اسفند ماه کارکنان دستگاههای استانی به خزانه معین استانها پراخت شده است.

وی تصریح کرد: علت عدم پرداخت بخشی از عیدی و حقوق به سایر دستگاهها عدم ارائه درخواست وجه به خزانه است.

مدیر کل خزانه داری خاطرنشان کرد: حقوق و عیدی 250 هزار تومانی کارمندان به دستگاههای استانی در هفته گذشته به خزانه معین استانها برای پرداخت به کارکنان دستگاههای استانی پرداخت شده است.

به گفته وی در تاریخ 7 اسفندماه جاری تنخواه گردان پرداخت حقوق و عیدی کارمندان دولت به خزانه معین استانها واریز شده است.

پورطهماسب همچنین اعلام کرد: در حال حاضر اعتبار مربوط به 50 درصد حقوق اسفندماه کارمندان دولت در مرکز پرداخت شده است و مابقی منتظر ارائه درخواست وجه از سوی دستگاههای اجرایی است.

مطالبات فرهنگیان

مدیر کل خزانه داری کل کشور همچنین در مورد پرداخت مطالبات فرهنگیان نیز گفت: با ابلاغ اصلاحیه بودجه 87 به وزارت امور اقتصادی و دارایی، مطالبات فرهنگیان نیز در وجه وزارت آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری بر روی اصلاحیه بودجه کار می کند و به محض ابلاغ این اصلاحیه، مطالبات فرهنگیان نیز پرداخت خواهد شد. پور طهماسب رقم کل اصلاحیه بودجه را 59 هزارو 570 میلیارد ریال اعلام کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.